tjugofjärdeapril -

om man räknar exakt så är det bara 21 skoldagar kvar, och sen prao förståss. tänka sig vad tiden går fort, för två år sen var man en ynklig sexa. man har verkligen förändrats.
nu har vi bara två gånger kvar av textilen och jag har knappt börjat sy klänningen.
på måndag är det väl dans i skolan om jag inte missförstått nåt, blir väl bra.

har inte hänt nåt speciellt idag,
åker in tills stan nån dag nu hoppas jag. finns mkt som fattas,
dessutom behöver jag avslutningskläder.
foto börjar bli rätt stressig nu också,
fattas typ 20 bilder för mig ännu och ska väl börja ta ut dom om nån vecka så ?
good luck bara, nu ska jag väl bara försöka få läxorna gjorda. house om en timme !

one day i'll fly away ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0