trettiondeapril -

skolan:
först två timmar gympa, som sagt så skulle vi ha löptestet men vi sköt upp det till nästa vecka. det var rätt kallt så i stället blev det länk + boboll. det var bra även om man frös. sen matte och till sist tre timmar dans. det blev bra, men det var så jävla halt golv så man bara sladda lite åt alla håll hela tiden :| det var kul, fast hade kunnat va lite längre.
kom hem och ja nu sitter jag här, imon första maj kanske blir stan då. annars tar man det bara lugnt.
idag ska jag väl inte göra så mkt, anna pihl ikväll om man inte glömmer ! ska också försöka gå ut och dela ut allt papper om jag hinner. allt för mig.

why do all good things come to an end ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0