youdontknowme -

hej gubben känner du mig ?
  • jag är inte som alla andra
  • trycker ner mig själv utan anledning
  • har inte förmågan att älska ^^
  • jag läser slött, tar flera veckor för en liten bok
  • vågar aldrig va mig själv
  • börjar alltid läsa på prov dagen före
  • jag är egoistisk för det mesta och emo tkr säkert många
  • skriver dikter för att uttrycka känslor ( tönt i know ? )
  • har bett till gud, men inte för skojjs skull
  • jag ser ner på skolans sjuor
  • jag är beroende av tuggummi
  • går aldrig ut nånstans utan meikk
  • med vänner är jag alltid tyst, annars är jag ganska crazy
  • har blivit mobbad för min bakgrund
  • ingen känner mig riktigt på riktigt
  • blir störd på folk som tror dom vet allt om mig och bildar sina egna uppfattningar om mig
  • gör hela tiden misstag som jag sen ångrar.
  • har fått underkänt i flera prov ^^
  • älskar att fotografera även om jag är skit
  • har beslutsångest när det gäller allt här i livet
  • är en väldrigt lättroad typ och skrattar åt allt :O
  • försöker tänka positivt när allt går åt helvete
  • har opererats en gång och tyckte det var bättre än tandläkaren ;D
  • har fått mitt liv räddat av broder
  • HEJ GUBBEN KÄNNER DU MIG ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0