tjugoniondeaugusti -

ska försöka skriva lite mera regelbundet nu, så mkt jag hinner ialf. födelsedagen är jag lite missnöjd med, det blev inte som jag tänkt mig. man fyller årligen en gång och då ska allt bli perfekt, men inte den här gången. jag har bestämt mig för att ta mopedkörkortet och ska börja plugga så fort jag får boken förhoppningsvis. min 15-års present . annars går skolan lite jävla slött, orkar inte alls med den.  förhör har gått upp och ner, men jag gör mitt bästa. skolan idag kändes bara deprimerande och gick för slött. dåligt humör, men börjar bli bättre. jag vill till stan. ikväll gör man inget läxor och allt skit. gonatt

we could die tonight ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0