18 december

skolan idag var rätt kul tyckte jag. först dubbeltyska, fick hostattack första timmen och tänkte springa ut mitt i men jag klara mig. sen andra timmen var helt kul på ngt vis för vi gjorde inget, vi bara satt. kemin var urusel för vi var tvungna att skriva. på modden kolla vi på en beck-film som var jättebra och spännande ! längtar tills vi får fortsätta kolla den :) sist dubbeldata, första timmen hade vi frågesport och vår grupp kom på delad första plats :> tihi, sen andra timmen satt jag och snacka med folk på msn typ. det var min skoldag, helt kul. efter skolan satt jag väl först här, kolla tv och sen gick i duschen. annars har jag väl inte gjort mycket skulle jag tro ? ska ialf kolla på House som nog kommer snart ! godnattpussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0