19 december

tjena folks ! idag har det varit en otroligt rolig skoldag.första timmen på finskan kollade vi film sen på modden kolla vi också film, beck. dubbel tillval va så kul idag fastän jag inte gjorde mycket.sen på kemina babbla oskar som bara den , på hälsolära kolla vi linas kvällsbok , haha säger jag bara :D och på matten så fortsatte vi framåt bara. rasterna, maten och textilen var väl bäst, om man inte räknar med filmtimmarna. sista rasten börja de spela julmusik i centralradion, då blev man på lite danshumör :> tänk om alla skoldagar vore såhär skoj ! :) när jag kom hem satt jag och läste lite i "Om jag kunde drömma" av stephanie meyer. den är så otroligt bra så man kan inte lägga den ifrån sig ! har väl inte gjort något annat annars, typ bara provat kläder och kollat om jag har något till julfesten. imon åker jag in till stan och köper julfestkläder och julklappar och något till bror om jag hittar, han fyller ju år så. måste väl va lite snäll ialf :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

''Om jag kunde drömma är'' skitbra! :>

2007-12-19 @ 20:38:47
Postat av: Ellinor

blää nu läggd ja '' på fel ställe men ändå ;D

2007-12-19 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0