27 december

shobido. idag är det torsdag och snart har en hel vecka gått av jullovet, men jag kan absolut inte påstå att det hittills varit tråkigt ! haft kul med några tjejs flera kvällar, sen julen och allt därtill. ja, lite om idag då. satt och photoshoppade lite där på förmiddagen, jag börjar lära mig lite för varje gång jag använder det. idag gjorde jag inget speciellt avancerat bara ram, text och lite filter på bilden :) sen åkte jag till biblan. där hitta jag inte just den boken jag var så desperat att låna, så jag bara tog nån annan istället, måste ha något att läsa så. väl hemma försökte jag i minst fyra timmar hitta och beställa en bok: När jag hör din röst och till slut lyckades jag :D det var just den boken jag inte hittat i biblioteket, men jag vägrar att inte läsa den om man kan säga så. gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0