28 december

ska jag sätta igång och berätta om min otroliga fredag nu ? jo det ska jag. men egentligen kan man inte beskriva den, inte med ord åtminstone :) jag va med dom här två galet söta tjejerna igen, och den här kvällen var ju verkligen oslagbar. vi satt nog bara vid datorn, men vi hitta nån söt kille som vi snacka med hela kvällen. haha ! sen var vi nog och hämta pizza till metropolis. där var det någon konstig gubbe som typ tappa pengar på golvet och sen tog han dem aldrig och sen gick han in på toa med en cigg och låste inte ens efter sig och när han kom ut märkte han att dörren knarra så han svängde hit och dit med dörren och studerade dörren en stund :o han va skum ! och när vi skulle gå hem med pizzorna upptäckte vi hans cykel och på pakethållaren där bak hade han en låda med HÖ =O fan om vi inte skratta ihjäl oss. hemma åt vi framför datorn medans vi snacka med folk och sen snacka vi nog hela kvällen och in på morgonen. tjejerna åkte hem för en knapp halvtimme. så nu tror jag att jag borde plocka unda lite skräp här i rummet, men annars säger jag väl puss och kram tills vidare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0