annandag jul

jag satt mest och försökte mig fram på photoshop på eftermiddagen, och bror hjälpte mig lite. sen ringde soffi och fråga om jag hade lust att komma dit ikväll, och inte tackar man nej till såna tillfällen. så jag fixa lite filmer att ta med, fixa mig själv lite och sen på kvällen cykla jag till övermalax. när jag kom dit var jag helt slut i kroppen och mina stövlar var helt leriga och byxorna med. suck. men ialf så spela soffi lite elgitarr för mig medans vi vänta på sandra.sen när hon kom satt vi nog bara framför datorn hela kvällen och ingen film blev det, men lika kul ändå ! :) sen runt halv elva cykla jag och sandra hem.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej! Jag håller inte med dig för jag tycker att din blogg är fin! :) Men visst kan jag hjälpa dig om du vill! Adda min msn: [email protected] så kan vi prata mer om hur du vill ha det! Kram

2007-12-27 @ 20:30:08
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0