brist på annat

vad heter din pappa? - senad
kan man vara snygg och smart? - jag är ju :)
favoritplats? - min säng
vem är din idol? - jag vem annars ? tihi
vad går du i för skola? - petalax högstadium
vem pratade du med i telefon senast? - var väl mamma
fagerö eller åminne? - ingen aning
var sover du helst? - med dig
har du haft sex denna vecka? - nej
med vem isf? - nej sa jag
vem hade du ett allvarligt samtal med senast? - sandra troligen
har du stadigt sällskap? - nej
drömbilen? - haha, säkert nån dyr :D
gillar du höns? - alldeles för kackliga
brukar du rapa mycket? - näsan aldrig
bmw eller honda? - ingen aning
choklad eller lakrits? - choklad
favorit restaurang? - vet icke
vad ska du bli när du blir stor? - UNG :)
eller är du stor redan? - nej, jag ska bli ung
vad var ditt första ord ever? - ingen aning
kan du kasta diskus? - jo, alla kan, men alla är inte bra.
hur många syskon har du? - 1, en storebror
senast arresterad? - inte så busig som jag ser ut
senast hörda låt? - nerina pallot - sophia
tycker du om dina lärare? - dom duger
tycker du om att shoppa? - love it.
bästa community? - bilddagboken
är du vacker? - nej, vackrast
vilken bil satt du i senast? - pappas
senaste resan? - till bosnien i somras
gillar du att resa? - älskar !
hittar du på flygplatser? - finns karta om jag i värsta fall skulle gå vilse
är du glömsk? - njae, nog om det gäller skolan
justin timberlake? - bra
vilken dag/månad längtar du till? - mkt, prao3 skolavslutningen sommarn sommarjobb, allt.
var är du just nu? - här
svär du mycket? - typ ja
kaffe eller te? - båda
gillar du din morfar? - död
har du skolkat? - nej
vem tycker du synd om nu? - min mage
vem sa nånting elakt till dig senast? - alla är snälla :)
har du långa naglar? - näe
vem tycker du om? - mig själv :)
städat eller ostädat? - städat
vad heter/hette din mormor? - hette Marija
när åkte du buss senast? - idag.
kan du köra bil? - nej
har du uppträtt inför en stor publik? - stor nog
har du träffat nån du hittat på internet? - ja
chattar du tryggt? - haha, snacka om Otryggt ! :p
är du konstnärlig? - neej '-'
har du varit i hemavan? - asså vad ?
vad ska du göra kommande helg? - chilla
läser du pohjalainen? - nej fy
förstår du närpesiska? - typ ja
leker du doktor? - nope
har du ett motordrivet fordon? - ska få
vad är rättvisa? - för mycket för att förklara med ett par ord.
vad är du glad över? - allt
behärskande språk? - svenska engelska bosniska tyska
bästa kompis? - måånga :]
bästa finska band? - finland har inget vettigt
sommarplåga? - boten anna
kan du spela instrument? - haha, inte värst bra :D
har du en pojk/flickvän? - neej
vem tycker om dig? - ALLA , not :D
låt som fastnat i ditt huvud? - oftast nån, men ingen just nu
vem var du arg/ledsen på senast? - nån
vad gör dig besviken? - orättvisa och svek ?
skor? - love them
byxor eller kjol? - kjol
är du bråkig? - neej, inte alls
vem dog senast som du kände? - en gammal bekant
vasa eller narpes? - vasa
klant eller fjant? - klant
har du suttit i en långtradare? - nej
kan du byta hjul på en bil? - no way
är du spelberoende? - nope
vad ska du göra imorron? - jullov
beskrivning på den här listan? - för lång för mina nerver
vill du nu? - ha någon att leka med :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0