julen -07

ja, min jul var rätt kul i år. på morgonen slog jag in det sista paketet åt min bror. sen blev jag själv överraskad med en julklapp. vi gick upp till bror och gratta han på 18-års dagen, han blev minsann överraskad, grattis igen. dessutom var han jättenöjd med min present ! :) runt tvåtiden kom släkten hit, vi åt mat och sen kolla jag och anela halva sweet home alabama. tills ines kom och fråga om vi ville kolla en film med han, så då gick vi och kolla en annan med han istället. vet inte vad den hette, men handlade om någon som var skyldig sin vän en tjänst, och den tjänsten blev till slut att de skulle ge sig in i ett parterskap som homosexuella för att om barnens far dog så skulle dom han pappans bästa vän som tog hand om dem, men allt var ju på lossas typ :p den va  kul ! fast jag somna nog så trött som jag va. sen åkte anelas familj hem så jag satt väl mest med resten av släkten resten av dagen. dom prata och sen drack vi glögg ! :) åt tårta och sånt. mer än så var det väl inte. satt väl framför datorn en stund till jag gick och sova.

god jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0