lista

fem SKULLE
1. skulle du vilja vara längre? nej, bra som det är nu
2. skulle du vilja väga mer? jo, lite skulle inte skada
3.skulle du bli arg om din flickvän gjorde slut? är inte homosexuell tyvärr :p
4.skulle du vilja ha sex med en kändis? ehm, nej
5.skulle du vilja dricka dej full just nu? inte just nu

tio KAN
1. kan du röra på öronen? nej
2. kan du slickadej på näsan? nej inte det heller
3. kan du kolla i kors med ögonen? ja, kan väl alla :)
4. kan dina föräldrar lita på dej? vi får väl hoppas på det bästa
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? lite svårt, men jag klarar det
6. kan du va på en fest utan att dricka? säkert
7. kan dina vänner lita på dej? man kan väl inte lita på någon till 100% , men jag är 99,8 % pålitbar x]
8. kan du tänka att och pierca dej i naveln? jo, men vill inte just nu
9. kan du suga? expert
10. kan du låta bli att spendera pengar om du går in i en affär och har pengar? jodå, så beroende är jag inte tror jag :)

femton HAR
1. har du nånsin ljugit för dina föräldrar? jepp, mkt
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dej? hah, ja
3. har du syskon? en storebror
4. har du nånsin haft sex med någon? nej
5. har dina föräldrar ljugit för dej? säkerligen
6. har du varit full den här månaden? neej
7. har du redan tröttnat på dom här frågorna? lite nog
8. har du borstat tänderna den senaste timmen? nope
9. har du pussat någon som är fyra år äldre? jo, kindpuss räknas :D
10. har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej
11. har du haft förhållande med någon som är fyra år äldre? nej
12. har du funderat över hur de skulle va å testa droger? näe
13. har du blivit påkommen när du haft sex? nej
14. har du haft sex med mer än tre personer? neej !
15. har du ljugit på någon fråga än då? nej :o

tjugo VEM
1. vem är din bäste vän? finns några
2. vem älskar du? mina vänner
3. vem hade du senast sex med? gud så mkt sex kommer upp i det här testet :o ingen.
4. vem vill du bli full med? mig själv :)
5. vem är den bästa artisten? kent
6. vem prata du senast med i telefon? soffi
7. vem har du en liten crush i? ingen just nu, boys are crap :D
8. vem är snyggast i hela världen? JAG
9. vem skulle du ge bort en hel miljon till om du va tvungen att ge bort de? kanske till nån såndär fond elr ngt :)
10. vem är snällast i världen? ibro
11. vem är din bästa kompis? har du ju redan frågat ! finns flera ju
12. vem vill du prata med? ingen just nu tror jag
13. vem sov du senast med? minns inte
14. vem såg du senast full? nåt fyllo på stan säkert
15. vem vet allt om dej? hm, tofu vet en hel del fast inte allt :)
16. vem kysste du senast? dig
17. vem kramade du senast? sandra säkert :o
18. vem kan berätta allt för dej? de som litar på mig väl
20. vem är din största crush genom tiderna? en kille i min parallellklass, fast han va ju lite konstig :)
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0