min helg

fredagen började med skola och kemiprov, vilket inte gick värst bra. på gympan dansade vi först polonäsen och sen spela vi klassvis, 9E och 9D, volleyboll och vi vann alla matcher :D vi är bra. på kvällen träffades flicks hos jenny. där var det kul minnsan, kolla film, försökte oss på melodifestivalen, och massa annat kul! såg också flera stjärnfall medans vi väntade på skjuts. lyckad kväll :)

på lördagen hjälpte jag först mamma baka pepparkakor, vilka blev lite misslyckade men går att äta ialf :) sen kolla jag på ratatouille, fastän den var animerad var den så jävla kul och den där råttan är bara så söt!  gjorde inte mkt mer än att kolla  en film med brorsan och mamma sen, och somna  mitt i filmen så ska väl kolla sen när jag har tid, slutet. sen bestämde jag och sofia oss att vi skulle träffas och ha det lite kul och kolla någon film. anela kom också. ut och gick en stund först, satt vid datorn och sen fixa vi filmen och kolla den då, med popcorn och pepparkakor till det ! btw så kolla vi American Pie: the naked mile. efter filmen åkte de hem och jag satt vid datorn och kolla ännu en film; allt om min buske :D tihi, blev en liten filmdag.

jag hatar söndagar, men den här blev väl rätt bra ialf. möblerade om mitt sovrum satte dit lite juldekorationer, andra gardiner och vips så fick man ett väldigt mysigt rum ! tihi, det var kul. sen spelade jag lite pingis med brorsan och hans kompis. gick i duschen och kolla en film bara. har väl inte gjort mycket mer i helgen heller. shao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0