ny design !

nu är jag överlycklig ! min så efterlängtade bloggdesign har anlänt, jag har önskat mig en ny och fräsch design jättelänge och idag hittade jag en tjej som är väldigt duktig på det här, så jag tänkte att jag säkert kan försöka be henne göra om min blogg. jag hade faktiskt ingen aning om hur jag ville ha den, men tll slut blev den såhär stilig. jag hade en sån tur att jag hittade Mimmi bland allt folk. nu kommer det bli så mycket roligare varje gång jag klickar fram min blogg för att skriva ännu ett inlägg. min förra var ju alldeles för vit och trist, nu är den röd mysig.

av mig får Mimmi bara goda betyg och jag rekommenderar henne om man behöver hjälp med något ! tack än en gång :) VAD TYCKS ?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skitsnyggt hörrödu ;D Kramar!

2007-12-28 @ 13:41:00
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0