Nyårsplaner

Snart har ännu ett år gått och vi inleder ett nytt kapitel, nämligen år 2008. Jag hoppas att nästa år blir ännu bättre år än det här, fastän jag är väldigt nöjd med 2007 också. Kan ju alltid bli bättre. Mina nyårsplaner för det här året tänkte jag berätta lite om. Först satt jag och funderade på att mitt förra nyår förstörde jag med att åka på en traditionell fest så i år ska jag göra annat. Men att bara sitta hemma med familjen vill jag faktiskt inte, det blir ju som en helt vanlig dag då och det borde ju va lite speciellt åtminstone. Sen fick jag en tanke i huvudet. Jag kan ju fast ta hit nån vän och ha lite roligt, men man kan ju inte skilja vänner åt eller hur ? Och nyheten om att vi skulle fira nyår hos mig spred sig lika snabbt som en skandal i Hollywood. Så okej, då kommer alla hit på nyår då =) Men på sidan om dessa planer så hade jag också en tanke av att åka in till stan och fira där, men inget av det heller. Får väl bli av till nästa nyår. Så det är mina nyårsplaner, samla alla dessa jag umgås med så ofta och bara ta det lugnt får jag hoppas. Hur blir din nyårsafton ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0