Photoshop

image32 image31
FÖRE                                                                       EFTER

Som jag nämnt så tar jag så kallade lektioner om photoshop via nätet. Hittills har det varit om sånt jag redan vet, men att repetera grunderna i programmet kan ju inte skada. Så jag har väl egentligen inte lärt mig mycket mer än det jag redan vet, men får väl hoppas jag lär mig lite i fortsättningen åtminstone. Nu har jag försökt göra en enkel bild med endast grundverktygen i photoshop. Den blev rätt okej eftersom jag inte kan göra mycket annat. För att förklara vad jag gjort i bilden så kan jag säga att jag bara har ändrat kontrast, gjorten ett väldigt ljust kvadratiskt område som knappt syns, men ni ser skillnaden bäst långt ner i bilden och sen har jag också satt dit en svart ram och gjort mönster på himlen. Men jag försökte ta bort en som simmade i vattnet med klonstämpeln och det blev bara suddigt, människan är borta men vattnet blev konstigt "format" på ett ställe. Jag antar att bara jag ser det.
Nybörjarbra eller nybörjardåligt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0