praofunderingar

eftersom jag blev så försenad sist vi skulle ha en prao-plats har jag funderat mycket på den nu och jag vet faktiskt vart jag ska åka ! tänker ringa nu efter nyår. funderingen var ju nog att jag skulle åka till en speciell fotograf, men minns inte exakt vad han hette just nu. tänkte ju åka dit sist men fick inte plats. vår studiehandledare tyckte jag skulle åka och praoa till skolan istället, men eftersom det ändå kommer bli så att vi får besöka skolan en dag efter nyår tycker jag att det är bättre att åka till en fotograf istället, dessutom får jag ju prova på hur det skulle kännas att va fotograf också, och det är ju viktigt om man tänker jobba med det i framtiden, right ? men dit ska jag ialf. jag tycker vi skulle kunna ha mera prao, framför allt i 9an , blir så stressigt när man ska behöva välja nästa skola så tidigt :< men för min del är väl skolfunderingen också klar vad jag vet. men tänker inte skriva något nu, får väl bli av sen när jag är absolut säker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0