Tandläkarbesök

Idag var det nog meningen att jag skulle stiga upp så tidigt som sju. Klockan ringde och jag tänkte att jag visst kan ligga en liten stund till i sängen för jag är inte så trött och somnar om, och klockan ringer ju igen om jag skulle råka somna. Gissa vad ? Jag somnade , sov ända till 08.10 då min bror kom in i mitt rum och fråga om jag ska till tandläkaren, och jag som sagt att jag skulle väcka honom ! Haha, jag antar jag är expert på att försova mig. Jag hade ju bara typ 5-10 minuter på mig att sätta på allt smink, in med linserna och klä på mig. Sen var det bara att sticka iväg så fort det bara gick en halv kilometer bort. Tur nog hann jag ju. Jag fick såndär äcklig banansmak på tänderna, trodde verkligen jag skulle spy på tandläkaren ! Och på hemvägen spotta jag om vart annat steg jag tog. Tror nog jag har bort det mesta av smaken nu, även om jag inte fick varken äta eller något sånt inom en timme. Men nu ska jag åtminstone äta så smaken försvinner helt ! Sen måste jag städa lite och in till butiken en sväng och fixa det sista till ikväll. En sak jag undrar om tandläkare, hur kan man va tandläkare ? Det är ju bara äckligt att sitta och rota i andras munnen en hel vecka och sen två dagar paus ! Dum fråga egentligen men. Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0