tolfte december

jadu, nu har jag lite mer skolork känns det som. eller jag känner mig mer optimistisk och har lite mer pluggvilja, jag vill att det ska gå bättre ! vet inte varför , men det slog mig plötsligt att jag vill faktiskt lyckas i livet, jag vill ha en bra utbildning, jag vill jag vill ha det bra ! :) det var väl nog nånting som en vän sa till mig som fick mig att ändra mig, tack för det ! så igårkväll satt jag bara och pluggade, nej inte framför datorn som jag annars gör, utan jag httade en helt ny pluggplats, min säng ! tihi. sen medans jag pluggade kom jag på att jag ska möblera om mitt sovrum, nu i helgen och jag ska be min kära bror om hjälp om han har tid ! skolan idag gick bra, vi hade prov, vilket sket sig fast tentar väl om det sänker vitsordet eller något. och på matten kände jag mig superdupersmart som klarade en svårt uppgift t.o.m. haha. efter skolan cyklade jag till polisen och hämta mitt mopedkörkort, fy vad hemsk bilden blev på det, men äh :D efter det till biblioteket där jag lånade en bok jag blivit tipsad om så får väl se om den är bra då. idag skulle jag ha pluggat till kemiprovet men satt och kolla tv och förberedde lite bilder till min moddepresentation tills imon :) nu ska jag väl gå å sova, så ha det bra ni. pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0