jenkipenki -

FAKTA
Namn:
inela
Smeknamn: folk kallar väl mig vissa saker ^^
Födelsedag: 23 augusti
Bor: malax
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunt
Arbete: skola

FAVORIT
Färg: allt möjligt
Plats: havet
Drog: vännen
Fordon: cykel
Film: känslofulla filmer
Djur: hund
Affär: H&M
Serie: falcon beach, house m.f
Café: inget
Skor: ballerina , flip-flop

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln: nej aldrig liksom ?
Gnälla: jodu
Skrika: inte direkt
Sova: ja
Drömma mardrömmar: händer
Försöka vara annorlunda: försöker va mig själv så länge det går
Klä dig i svart: eh, jo
Hata folk: alla hatar nångång
Lita på folk: för ofta

NÄR
Åt du senast: halv timma sen
Läste du en bok senast: nån vecka
Var du på konsert senast: kanske aldrig
Köpte du något senast: ingen aning
Kysste du någon senast: tid sen
Svor du senast: idag
Sjöng du senast: idag också
Klagade du senast: idag, för varmt :D
Är det sommar: när solen steker

HAR DU
För många vänner: man kan inte ha för många
Tvångstankar: inte direkt
Någon annan psykisk sjukdom: nej, frisk
Färgat håret: jo, flera gånger
Brutit några ben: nej
Några piercings: nope
Egen dator: jodå
Gjort bort dig rejält: tyvärr
Bra självförtroende: kan man väl inte direkt säga
Kysst någon: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: tror de
Varit kär: jo
Blivit kär i någon på nätet: nja, inte exakt
Dumpat någon: säkert
Blivit dumpad: jo
Velat vara otrogen: inte jag
Varit otrogen: neej

HUR
Svarar du i telefonen: halå, elr JA ?
Fördriver du tiden: dator, skriva vänner allt sånt ^^
Mycket pengar har du: för lite
Tjänar du pengar: tigger av föräldrar
Bäddar du sängen: bäddar inte, (ibland)
Ofta diskar du: aldrig , maskin vettu
Ofta städar du: så ofta jag orkar
Går det på jobbet: sommarlov <3
Många stör du dig på: min ensak
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: tills jag bli mätt

ÄR DU
Förstående: oftast, beror på humör ibland :o
Öppensinnad: säkert
Osäker: händer nog
Intressant: vissa kanske tkr det
Hungrig: nej
Smart: jodu, klagar inte
Barnslig: aldrig (a)
Liten: nej, beror på hur man ser det
Rolig: jo, skrattar åt mina egna skämt ialf :D
Pratglad: med rätt personer
Hälsosam: vem vet
Blyg: för blyg
Lätt uttråkad: nej, inte för mig själv. då hittar man på allt möjligt :D
Arg: nej
Ledsen: nej, jag är glader :')
Glad: såklart, med rätt personer
Pålitlig: enligt mig själv sen får man själv bestämma om man litar på mig elr ej.
Laglig: eh, vadå ?
Svår: ibland
Positiv: försöker så gott jag kan
Originell: vem vet
Bra på att ge komplimanger: absolut inte
Bra på att få komplimanger: händer att man får då och då

VÄLJ
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: båda
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: vatten
Telefon eller internet: internet, man kan fortfarande prata i telefon då
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: båda
Leva eller dö: leva
Tjejer eller killar: beror på i vilket syfte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0