lista -

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn? nej
2. Har du sett din bästa vän gråta? om jag haft en sån
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? who knows ?
4. Vad åt du senast? mat
5. Har du fått någon komplimang idag? tidig morn, nej.
6. Har du varit med i en rättegång? inte ennu åtminstone
7. Är du polare med grannarna? aa
8. Vilka språk pratar din mamma? bosniska , svenska
9. Vilka länder har du bott i? finland, bosnien, kroatien
10. Senaste piercingen? räknas öronen ?
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? ikväll
12. Gay? dröm vidare
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? nej
14. Har du äggat någon? pah
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? eh, varför skulle jag ?
17. Har du varit på stranden? har alla väl
18. Har du haft en stalker? vääh ?
19. Minns du dina/din musiklärares namn? för bra
20. Hur bra är din syn? jag är inte blind ialf
21. Har du varit på ett party? ja
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? never
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? alla gillar han, visste att du skulle joina dem snart !
24. Har du varit utomlands? jo
25. Har du sett din bästa vän naken? bästa vän hit och dit ^^
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? bara varit på ett och jag höll på att dö
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? jodu
28. Var är dina syskon just nu? sover
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? folk börja hacka på mig för att jag inte åt.
30. Vem ringde dig senast? sandra
31. Vilken tid gick du upp imorse? runt 11
32. Vad ska du göra i helgen? stan fest resa
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? jag har kollat på hundvalpar idag, ska kanske skaffa en.
34. När var du riktigt sjuk senast? när jag opererades, för några år sen
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? mig själv
36. Vad finns i din bakficka? inget
37. Har du färglinser? nej
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov
39. Vad är det första du gör på morgonen?
vaknar
40. Vad ska du göra efter det här? ätaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0