sjättejuni -

ah, kan väl  ta och skriva lite här nu (: har hänt rätt mkt på kort tid nu dom senaste dagarna.
i lördags var det avslutning, kul var det nog. sen har man solat sig brun också, ialf lite :D
i måndags cykla jag och kusin mot övermalax och sen långåminne. sen ner till åminne och åt glass, gratis tom. :D bror och jag fick också vårt klädpaket då. sen igår åt vi pizza i parken, hemska tanke aldrig mer säger jag bara ! senare glass också. fast jag är sjuk nu så inte så himla trevlig början på lovet ändå. men idag blir det väl att stanna hemma om man inte hittar på nåt med kusinvitamin. 24 dagar kvar, längtar men endå inte (:

det är svårare än man tror att sakna någon man älskar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0