tjugoandrajuni -

idag har det varit en av dom där bättre sommarlovsdagarna. först på förmiddagen hjälpte jag mamma med saker  , hemma och sånt. satt vid datorn och sen kom anela hit. lekte med bror och kolla skit på tv :') falcon beach och ut sen. gick till fammo en stund och hem igen. kolla säg att du älskar mig och prata nåt, det var typ min dag. sen har man väl suttit och snackat med rex och dusch. nu ska jag snart kolla på advokaterna och senare kanske fortsätta på novellen. typ min dag i detaljer (a). tänk om man var en kanin, då skulle man typ kunna gå och äta var man vill ! :D det smartaste som kom ur min käft idag (:  nu bara 8 dagar kvar :D

i've been searching for love but didn't find it ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0