tjugoförstajuni -

det samlas bara mer oh mer saker på mitt skrivbord och jag blir bara latare och latare och orkar inte städa efter mig som till slut leder till att det ser ut som ett bombnedslag i mitt rum :o fast egentligen borde jag nog ta och städa lite här, vart än jag sätter händerna så nuddar jag i nåt skit. nog pratat om det. idag borde man nog sola lite så man får lite färg, men knappast orkar jag dra på mig en gammal ful bikini, så nej. usch, dom här senaste sommarlovsdagarna har varit helt jävla slöa. bara suttit hemma och väntat på att nästa dag ska komma. och det är redan torsdag, känns nästan som att de var måndag igår :D tiden går fort när man väntar på något gott. nu tror jag jag ska ta och städa lite och sen äta.
9 DAGAR KVAR ;DD
we used to love each other, we know we do
so maybe we should bother and stop playing a fool ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0