tjugosjundejuni -

igår fick jag sån lust att sy så jag tog en halterneckstopp och sydde om den till en vanlig topp. har aldrig använt den förr, men nu kan jag :D

när jag vakna idag cykla jag ner till butiken, sen städa man lite här hemma.
laga mat åt mig och bror och sen lyssna jag på radio pleppo :D
ut en stund med kameran och sen har jag hjälpt mamma i köket hela dan.
så nu är man så jäkla trött :o imon fyller mamma så måste fixa det också.
och nu ska jag ta itu med bilderna från idag.
på fredag blir det stan, äntligen. kmr inhandla det viktigaste bara.
shoppa loss sen där då såklart :)
känns lite konstigt men .. 3 DAGAR KVAR :D

det är inte regn som faller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0