femtemaj -

hej det regnar
och jag har übertråkigt
och jag vill prata med nån nu genast
och allt e så dumt trist just i den här stunden !

usch vad tråkigt. sitter här i sommaroutfit och en filt runt mig , så tyst här så man till o med kan höra en fluga gå ^^ musik kanske hjälper. ensam hemma med bror, man hör inte ens honom som är konstigt. har just läst lite och snart är boken slut. kanske försöker mig på läxor elr nåt snart om inget händer. ikväll ska man väl göra precis inget, kanske kolla film om bror hjälper fixa dvd:n som jag haft sönder typ (A) fy bara. jag vill in till stan, men inte i det här vädret. snälla nån kom hit !

det kan ta en evighet,
men vi kanske endå aldrig kommer ur det

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Lyssna på musik!

2007-05-05 @ 14:29:36
URL: http://mattlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0