fjortondemaj -

på gympan idag blev det basket + volleyboll. de var bra. sen matte historia och biologi. nu i veckan har jag annars två prov, matte och historia jobbigt värre. men annars var skolan okej idag.fundera på att åka till bibban efter skolan men var så trist väder ute så jag orka inte. istället kolla jag lite tv, sen gick jag och bror ut. försökte oss på akrobatik :D 
nu väntar jag på att felicity ska börja, var så himla länge sen jag såg på det ! ikväll ska jag fixa läxor och kanske försöka läsa på prov sen kolla anna pihl såklart :) regnar där ute, blir alltid så trött när de är mulet ute usch.  men det är nog rätt mysigt, bara man haft någon hos sig nu :)

tell me what to do ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0