freakingcrazy -

brist på annat. då gör man sånt.

JAG HAR

snott den här listan från nån
rökt en cigarett
rökt en cigarr
varit homosexuell
druckit alkohol
hånglat med någon av samma kön
varit kär
blivit dumpad
dumpat någon
fått sparken
varit i knytnävsslagsmål
rymt hemifrån
haft känslor för någon som inte känt samma sak
blivit arresterad
hånglat med en främling
gått på en blinddejt
ljugit för en kompis
varit kär i en lärare
skolkat
legat med en medarbetare
sett någon dö (räknas flugor ? ) :D
varit kär i en av mina internetkompisar
varit i Kanada
varit i Mexiko
flugit
spytt i en bar
sett en del av mig själv brinna
ätit sushi
åkt snowboard
crowdsurfat under en konsert
varit i ett våldsamt förhållande
tagit smärtstillande
älskar eller saknar någon just nu
legat på rygg och sett molnen flyga förbi
gjort en snöängel

haft ett te-party
byggt ett sandslott
hoppat i en vattenpöl
lekt uppklädd

hoppat i en lövhög
åkt släde
fuskat när jag spelat spel
varit ensam

somnat i skolan
använt ett falskt id
tittat på en solnedgång
varit med i en jordbävning
rört en orm
sovit under stjärnorna 
blivit kittlad
blivit rånad
blivit missförstådd
tagit hand om ett råddjur/get
vunnit en tävling
gått mot rött
blivit avstängd från skolan
varit i en bilolycka
haft kramp
känt mig som en utstött

ätit ett helt glasspaket på en natt
dansat i månljus
hatat mitt utseende
varit vittne till ett brott
ifrågasatt mitt hjärta
gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
varit vilse
varit på andra sidan landet
simmat i havet
känt som om jag håller på att dö
gråtit mig själv till sömns

lekt polis och rånare
sjungit karaoke
betalat för mat med bara mynt
 
gjort något med dig själv som du inte borde gjort
busringt
fångat en snöflinga på tungan

dansat i regn
skrivit ett brev till tomten
tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
blåst bubblor
gjort upp eld på en strand
förstört en fest
åkt rullskridskor
fått en önskan inslagen

haft sex med en apa
burit pärlor
hoppat från en bro

ätit hund-/kattmat
sagt till en främling att jag älskar honom/henne
kysst en spegel

sjungit i duschen
burit en svart klänning
drömt att jag gift mig med någon
limmat fast min hand i något
fastnat med tungan i metall
pussat en fisk
suttit på ett tak
skrikit så att jag inte fått luft

byggt en kärra
pratat i telefon i mer än sex timmar
stannat uppe hela natten
inte duschat på en vecka
plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
klättrat i träd

haft en träkoja
är rädd för att titta på skräckfilm ensam
tror på spöken
burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
spelat kyckling
blivit puttad i en pool med kläderna på
blivit tillsagd av en främling att jag är het
brutit ett ben
fångat en fisk och sen ätit den
fångat en fjäril
skrattat så mycket att jag grät
gråtit så mycket att jag skrattade
fuskat på ett prov

haft en Britney Spears-skiva
glömt någons namn
sovit naken
svimmat (nästan ialf :o )
gråtit på tunnelbanan
haft sex på offentlig plats
legat med fler än tio personer
snattat
drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
pratat med en främling i mer än fem minuter
gett en uteliggare mer än 50 kronor
spottat på någon jag ogillat
hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
haft sex i en IKEAsäng
haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
varit svartsjuk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0