öronorgasm -

ni som har brist på bra musik så kan kolla in dessa,
detta är ju endast min smak men kanske du hittar nåt som passa dig :)


Hanna Pakarinen - stark röst, när man en gång börjat lyssna kan det vara svårt att sluta. beroendeframkallande tjej!
Three days grace - helt okej , lite skrikig musik ibland
The calling - lite pop/rock-style. känslofyllda låtar
The all american rejects -
har inte hör mkt av dom, men bra är dom
AFI - jag gillar endast vissa låtar, men värda att lyssna på
Sugarplum fairy - ungt svenskt band tror jag :o
Simple plan -
var mina favoriter för en tid sedan, lite poppigt ibland
Savage garden -
balladliknande känslomässigt vackra låtar
Red hot chilli peppers -
coola gubbar, ibland kommer dom med jättebra låtar
Patrik isaksson -
äldre gubbe här, musiken passar bäst till sommarn
Nickelback -
många vackra låtar. dom flesta mot det rockiga hållet
New foud glory - pop-rock band
My chemical romance -
själv har jag bara fastnat för en enda låt. dom är okej
Kent -
rätt många deppiga låtar, men man faller för det
Håkan hellström -
sköna låttexter
Good charlotte -
uppiggande rockigt
Three doors down -
dom här gillar jag skarpt
Mika -
killen har skön stil, påminner ibland om svag opera

av alla dessa lyssnar jag väldigt flitigt på Hanna och Nickelback :)
men skulle behöva lite uppdatering bland min låtsamling, tips ?

Kommentarer
Postat av: Cecci

tack för bra musiktips (:

2007-05-19 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0