sextondemaj -

tillval tyska - fylld i papper
tillval tyska - gjorde klart vårt spel, blev helt coolt "die Schlange" JAG ÄR STOLT (:
studie - gjorde några tester ^^
historia / matte - skrev prov, gick åt helvete
biologi - på datorn , sökte fakta om järven. hitta absolut ingenting
b-tillval special - sydd klänning
b-tillval special - sydd klänning

kom hem, och fan va man frös.
satt på tvn linda in mig i en filt och kröp ihop sådär halft plågat på soffan och kolla tv.
sen somna jag mitt i will & grace, hrm. nu kan man kanske va upp längre ikväll :)
imon ledigt då, tkr de är rätt skit att vi måste till skolan på fredag men.
ska väl plugga hissaprov imon har hela dagen på mig,
och ska försöka se till att de går bättre än matten!
annars ikväll ska jag bara kolla tv hela jävla natten :D
kanske kolla en film vid bror eftersom min dvd är och repar sig.
brukar alltid få om ingen är där (:

älskling, jag ska kämpa för vår skull.
göra vad som helst, bara jag får ha dig kvar och kalla dig bara min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0