tjugoåttondemaj -

PRAO DAG 3
hade motvind hela jävla vägen till dagis , så tungt var det :o
på samlingen sjöng dom några sånger som dom ska sjunga i kyrkan på onsdag. sen gick vi ut, satt och hade tråkigt för mig själv. prata lite med Jenna och gunga en stund med Hanna. vi va där ut typ en timme sen gick vi in och åt, nån sorts fisk, var nog bra (: och såklart måste dom sova efter maten, tycker det är så tråkigt när dom sover. men sen kom Jenna och allt blev mkt roligare där ! och vi gick över till gullvivan och hade det ännu bättre. skrattanfall för flera och trodde att vi skulle bli utslängda :D jenna börja sjunga några helt coola låtar från ice age, hon är såå cool :) jenna rita mig som Apan Björn, man blev ju värsta snygga ! måste nog rama in den :D oj, den lediga stunden glömmer man inte på länge. sen var det bara tråkigt en stund till tills alla vaknat. åt mellanmål, sen dansa dom och till sist hjälpte jag dom klä på sig. sen cykla jag hem. man känner sej som värsta jätten när man står i badrummet/ wc på dagis :D
åkte till bibloteket sen en stund. ja nu är man här, ska göra nåt kul iväll hoppas jag. blir väl bara att sitta och glo tv, tjolahopp allt för mig idag ^^

i walk on, with the pain
try to pick up the pieces again
you're still there in my head
all the words that were said wish them back
like memories they are still haunting me

( hanna pakarinen - falling again )


APAN BJÖRN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0