tjugondemaj -

vakna runt 12-tiden och gick genast ner
där vänta redan maten på mig, fast istället satte jag ig vid datorn en stund.
senare kolla jag och bror film , mr Bean ( nyaste, minns inte exakta namnet ) den var bra, fast dom gamla Bean-filmerna är endå bättre :) sen beställde jag lite kläder åt oss från H&M . fyra åt mig två åt han RÄTTVISA kallas det :D  sen har typ inget hänt heller, hållit på och försökt fixa en skiva, men då jag aldrig hittar sista låten  x] 

I'm out of tears
I just can't cry no more
I'm out of tears
With this desolated heart - I'd rather be alone
I'm out of tears

No turning back
Got to hold on
I'm armed with a bow and arrow
the memory of you
could make me weak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0