tjugoniondemaj -

PRAO DAG 4
när jag kom dit börja Mette genast hoppa på mig så jag lekte med henne en stund, sen försökte jag lära henne och en liten kille hur man knyter skor men utan resultat. på samling var det de vanliga, sen satt jag med M och måla en stund. hjälpte alla klä på sig, sen ut. gjorde typ inget den stunden, bara hjälpte dom som behövde nån sorts hjälp ^^ tala med anela och jenna resten av tiden. gick in och åt, bra mat. sen gick dom som vanligt och sova. medan läste jag en mumin-bok åt fyra gullungar :D sen åkte dom hem, och jag J och A satt och prata minnen om dagis på vår tid. nog minns man rätt mkt endå. sen var det urtrist medan dom andra sovde.
dom vakna, och jag försökte få på kläderna på två ungar, hopplöst fall. sen mellanmål, sen ut. satt mest i gungan och kolla så inget hände. efter hem. åh, imon är sista prao-dagen tkr det är så jäkla synd. jag verkligen gillar det här med dagis, även om det kan va lite jobbigt när ingen lyder. men jag bara hör hemma där :D och jag är tom. poppis där nu (; vi ska till kyrkan imon också. tack för mig.

A: har ni tänkt på att alla fula feta ungar blir snygga och smala när dom blir stora och dom söta smala blir fula och feta när dom blir stora ? alltså man blir ju liksom sin motsats ! inela var ju ful som liten ,
I: jamen klart, det är ju därför jag är så snygg nu !
J: jaa, kanske nog är så ! HAHA :D

när jag kom hem var jag trött, även om jag knappt gjort nåt idag. till slut somna jag på soffan, gäsp bara (: sen vakna och kolla tv, nu duschen också tror jag. ikväll kolla house och läsa lite. på torsdag är det väl vanlig skoldag eller ? på fredag exakt en månad kvar och på lördag skolavslutning WHIE (:

känslorna skulle inte få existera
reglerna sa förbjuden kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0