utmanad -

Jag blev utmanad av Evelina

1. jag tror på det övernaturliga
2. jag tycker pingviner är coola
3. jag kan inte somna utan musik
4. jag har aldrig suttit på en riktig häst
5. jag är en äkta idiot
6. jag skriver stuff för att få ur mig min ilska

REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva sex st underliga/egendomliga saker om dig själv i din blogg . Där ska du samtidigt lägga till dessa regler.

Efter det är gjort skriver du en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa din blogg för mer information.

Utmana själv sex nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka! Lägg till deras namn på din blogg så att folk kan kolla vem som är utmanad.

Utmanade av mig är:
- dom som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0