23-25 november

HELGEN

fredag; direkt efter skolan skjutsa pappa mig till övermalax och jag gick till frissan. visste inte alls hur jag ville ha det men till slut blev det ialf uppklippt och typ mörkorange-rödbrunt och slingat orangeblont :) nöjd blev jag ialf. sen var det annars en helt übertråkig fredag.

lördag;
satt vid datorn på förmiddagen och sen fixa jag mig och åkte till anela. tjejkväll. först börja vi kolla lite på film, men den va tråkig så vi gick och åt pizza ist, sen satt vi väl mest och prata och kolla på mgp nodic :)
efter det kom några till mig. satt vid datorn dom andra medan jag läste och sen satt jag och sandra framför datorn typ hela natten och snacka. så det blev ingen sömn.

söndag; var meningen att jag skulle skriva min uppsats idag men jag hade ju inte sovit så det var lite brist på energi. satt mest vid datorn och sen när jag skulle kolla på summerland somna jag direkt. före jag skulle gå sova snacka jag med sötsaker bara (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0