congratz

hej folket, jag har inte haft nån tid att skriva här på sistone
men ska ialf berätta kort om sånt som jag minns har hänt (:

i fredags kom först sandra hit efter skolan och vi satt väl först bara vid datorn och hade kul, sen på kvällen åkte vi och några till på bio och kolla 1408, den va bra lite konstig på något vis

lördag var det ungdomsdans i plax, vi flicks åkte dit. slampsamlig för femtiotolv där.
det var buu och bää.

söndagen var först en helt deprimerande dag, men sen på kvällen va jag med sofia och cecilia tänkte ha snöbollskrig men fanns ingen snö. jag försökte mig på det ialf, och föll hah. sen gick vi in och satt vid datorn bara.

måndagen var en tråkig skoldag men sen kom sandra hit och vi kämpade för att få våra förbannade H&M kläder, till slut lyckades man. ( tack sötsak )

tisdagen var trög, satt mest vid datorn och tvn. jag var lite sur, men sen sa någon något åt mig som man blev sådär allmänt cpbarn glad (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0