nionde november

prao dag 5 :
kanske den bästa dagen på praon. jag fick sitta på kontoret och limma julkort och adressera dom. sen skulle jag adressera lite julreklam som skulle skickas ut till olika företag. fick göra massa annat också men orkar inte berätta om allt (: två sista timmarna stod jag och putsade jag lite kepsar (:  när jag slutade tackade jag för mig och sen fick jag en väska med massa grejer i. skulle gärna haft prao en lite längre tid, tyckte det var så kul eftersom man fick göra en massa olika saker ;p inte så enformigt arbete ialf. nu återstår bara att skriva prao-uppsats och powerpoint-presentation.

sen träffades flicks i övermalax och simmade, kul kväll fast kunde vart lite längre (:
i helgen ska jag plugga tyskaprov och moppe. har tre prov på två dagar, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0