skolmassaker i Tusby

Skolmassakern i Tusby, Helsingfors. det är väl knappast någon som har missat det. det snackas om det här överallt, i radio, i teve, i tidningar och oss människor emellan. det är verkligen tragiskt att något sådant skulle hända just här i finland. jag har läst det mesta jag hittat om det här och jag kan fortfarande inte förstå att det verkligen har hänt. idag flaggas det i hela finland från 8.00 på morgon till solnedgången. åtta döda + gärningsmannen som också avled sent igår. och för dom som inte har en aning om vad jag snackar om här så rekommenderar jag er läsa, det är verkligen hemskt att sånt händer här. mer info om händelsen hittar du på Aftonbladet  och  Vasabladet . tänd ett ljus.

Kommentarer
Postat av: Insidiae.

Bullshit som 'kommentar'.. heh, måste stjäla :)

2007-11-08 @ 18:29:30
URL: http://insidiae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0