åttonde oktober

kom nyss hem från skolan. idag var den värre än nånsin och nu längtar jag så till nästa helg ! först på geografi hade vi stenförhör och jag hade ju som vanligt glömt at läsa. suck. men när jag fick reda på att det inte blir något prov i veckan blev jag glad för stunden ialf. engelskan gick helt trögt, gjorde färdigt våra arbeten. och sist men inte minst, matte. brandalarmen gick om vi slapp lite av timmen :) när jag kom hem ringde söt rebecka mig ! blav så glad, även om jag vanligtvis inte tycker om att snacka i tele. men vi pratade en liten stund ialf, måste träffas snart tkr jag :)  och nu ska jag väl inte göra så mycket. ikväll vet jag inte heller vad jag ska göra, kolla tv eller nån film om jag hittar något bra ! en bitter dag.

vilken färg har själen älskling ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0