elfte oktober

nu är jag trött och inte bara lite. väldigt trött.
finska geografi hälsolära och engelska, fyra alltför slöa timmar idag. men sist två timmar textil och humöret blev lite bättre. eller det är alltid kul att ha lektioner med flicks liksom :) sen när vi skulle åka startade inte ens bussen så fick sitta en liten extra stund i bussen. sen ringde jag Foto Airaksinen och  frågade om en prao-plats. men tyvärr, dom hade redan två där. suck, nu vet jag inte vart jag ska ? men vår studiehandledare sa idag att det knappast är alla som hittat en praoplats tills imorgon, bara något hon får drömma om . så man får hoppas det är lugnt. ringer någonstans imorgon då. sen idag somnade jag typ en stund, fast jag är fortfarande trött. nu vill jag bara ha en kul männsika på msn så man bara blir på lite gladare humör.

jävla sötnos, du är älskvärd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0