femte oktober

idag på gymnastiken hade vi först orienteringsprov vilket gick helt okej, visste bara inte hur man använde kompassen. sen gick vi ut i skogen och orienterade, hittade två av tre kontroller ialf :) efter skolan snacka jag lite med girls och sen kom sassis hit. satt vid datorn och hade allmänt kul för oss själva och senare åkte vi på bio. disturbia hette filmen vi kollade på, trodde den var helt normal först men hände hemskare saker i slutet. en film jag rekommenderar nog ! jag blev helt på G efter filmen och snacka allt möjligt som aldrig skulle komma ur mitt normala jag. men som sagt, kan inte va normal hela tiden heller. väl hemma satt vi vid datorn en stund och checkade läget. fast satte på en film sen även om jag somnade flera gånger. orkade inte kolla till slut.  en liten stund till framför datorn och sen i säng. jag och S snacka en hel del tills vi somnade.

det var en fredag i mitt liv för dom som är intresserade ;)

Kommentarer
Postat av: sani

älskar dig<3

2007-10-07 @ 10:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0