höstlov

eftersom jag inte skrivit något dom senaste dagarna tänkte jag nu skriva lite kort om mina fyra höstlovsdagar

Höstlovsdag 1 ;
egentligen kan man nog genast räkna ut vad mitt hela höstlov kommer att gå åt. sova dator och tv. jag sov faktiskt längre än jag brukar sova när jag är ledig. till tolv cirka. sen satt jag mest vid datorn och tog det lugnt bara och snacka med allt gott folk man hitta där. kollade en film medan jag satt och prata.  A Walk To Remember  hette den. den var så jävla bra ! romantisk och sorlig på samma gång, skulle kunna se den om och om igen. tror jag kan placera den bland mina favoriter.

Höstlovsdag 2 ;
än en gång sov jag bort halva dagen, sov till tolv igen. efter det var jag väldigt duktig tyckte jag. städa och dammsuga mitt rum, men kommer inte se såhär fint ut så länge vet jag. efter det lagade jag en pizza åt mig och kolla film , Accepted  kollade jag på. den var lite komisk med drama i. jag rekommenderar er att se den ! sen satt jag väl hela kvällen framför datorn och kolla idol lite senare.

Höstlovsdag 3 ;
som sagt höstlovet skulle nog gå åt att sova. så nog sov jag länge idag med ! sen satte jag mig framför daton genast och satt där och snacka en hel del. lyssna på musik och bara tog det lugnt. och kände mig nere och allt. man hinner med mycket. sen på kvällen kom först sandra och sofia hit, vi satt vid datorn bara, senare kom anela också. kvällen gick åt att sitta framför datorn mest, sen såg vi på Alfie , en film som gick på fyran, bra lite fram och tillbaka. efter att dom hade åkt blev jag desperat och började snacka med allt möjligt konstigt folk jag hittade. ja, så kan det gå.

Höstlovsdag 4 ;

idag steg jag upp lite tidigare för att hinna lite mer, runt elva ialf. sen började jag plocka undan i mitt rum och dammsuga smått. sen dess har jag väl inte hunnit göra mycket heller. bara suttit här och lyssnat på musik och nu skriver jag detta. men annars idag händer väl inte mycket mer än att laga läxor, har endast en vilket är väldigt tur. sen kollar jag väl tv ikväll om man inte hittar på något med något. måste fixa min mp3 och kanske om jag orkar läsa lite teori. typ.

det var mitt höstlov, inte mycket annat än dator sova tv.
men man ska njuta och ta det lugnt när man har lov, right ?

i wish i could take you back ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0