lista

- vilket är det mest pinsamma band du lyssnar på?
finns inget pinsamt band, jag lyssnar på det jag tycker är bra !
- hur många timmar har du suttit som mest vid datorn?
från morgon till midnatt kanske ?
- vilken färg har din cykel?
röd, men använder mammas som är vit-lila :)
- blondin/brunett?
brunett !
- vilken färg har du på MSN?
grå
- vilket stjärntecken är du?
jungfrun OCH lejon, beror på var man kollar
- vad åt du senast?
choklad
- har du en diskmaskin?
japp
- rakar du av dina ögonbryn?
nej, tycker dom är rätt bra annars men ;)
- har du husdjur?
nej, vill ha (A)
- vilket smeknamn gav din mamma dig när du var liten?
för pinsamt för att nämna det här. inelis, ila kallar mig vänner ialf :)
- är du kär i någon just nu?
kär och kär. halft kanske bara
- har du brutit på tyska för att imponera på en kille/tjej?
nej, onödigt
- har du sagt lol under ett samlag?
nej
- har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
skulle aldrig klara av något sånt
- vad är du beroende av?
vänskap och kärlek
- vad har du för fobier?
ormar spindlar ensamhet, att jag ska sabba för mig själv. allt kan väl inte kallas fobier men.
- berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit!
vet inte, äter väl bara det jag själv tycker om
- hur lång är du?
165 tror jag
- om du var ett verktyg, vilket skulle du vara?
en såg
- varför just det verktyget?
ingen aning, då kan jag såga :D
- sover du med gosedjur?
nej
- vilken mobil har du?
en dålig nokia
- vem var den senaste du fick MMS av?
ingen aning
- vem var den senaste du fick SMS av?
sandra
- vem ringde dig senast?
rebecka
- är du förlovad?
nej
- när duschade du senast?
igår maybe ?
- vem tänker du på just nu?
han, inget namn nämns här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0