nionde oktober

som jag berättade i ett tidigare inlägg var flicksen hit ikväll. vi satt bara vid datorn och snackade med folk ialf. fast skulle nog ha varit skönt med en lite promenad. fast alltid lika kul med dom :) nu är det nog snart en timme sen dom åkte, men jag sitter och pratar med sötrebecka. underbarast. och lite musik letar jag efter. och tänker måste jag väl tillägga. jag tror att house börjar nu så ska väl kolla på det. jag återkommer kanske, gonatt ialf !

jag tycker alla borde läsa Livs blogg ! Tjejen fick bröstcancer när hon var 19 år och imorgon kl 20.00 kommer hon somna in, endast 20 år gammal. det är verkligen hemskt tycker jag. stackars tjej. lev varje dag som din sista säger jag bara !

take your time,
take my time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0