sextonde oktober

känns lite tomt att inte ha skrivit på endast tre dagar här nu men :p helgen var rätt crazy dålig, men umgås man med rätt personer så blir den allt lite gladare ! sen igår var det bara lugna läget i skolan fick ut finskaprovet, 8 rätt nöjd ialf. annars hände väl inget annat igår heller. nu idag försovde jag mig och missade bussen, men man har ju tur att farsan jobbar nära hemmet så han skjutsade mig till skolan. hann precis, började med tyska i språkstudion. tråkigt för flera men. och sen hände väl inte något annat speciellt i skolan. efter skolan kom söter hit och först började datorn jävlas med oss så vi cykla till butiken medan bror fixade den :D sen var det bara att köra igång snacket ! väldigt kul kväll och nu har jag faktiskt glömt mina böcker i skolan så det är inte så trevligt. fast whatever gör läxorna i skolan väl. ännu ikväll ska jag uppdatera min mp3 och mina bilder sen kolla house om det kommer ikväll ! :) tjohej !

for a pessimist i'm a pretty optimist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0