sjuttonde oktober

idag på geografin försökte jag göra engelskaläxa som jag inte gjort, så långt läraren inte såg att jag höll på med den ialf. efter det dubbeltextil, då kom humörsvängningarna med ett klick bara. resten av skoldagen var bara plågsam. efter skolan satt jag först en stund vid datorn och sen hjälpte jag bror lite. han skulle byta rum så hjälpte koppla allt elektroniskt och bråka lite med hans kompis på samma gång. vi gjorde en deal om att jag varje söndag skulle städa hans rum och få lön, men inte vet jag om dom menade allvar. fast nog skulle det va bra :) nu ska jag väl snart städa klart mitt rum också som ser ut som en katastrof . inatt sover jag ,

i love you
i miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0