tionde oktober

vi fick ut vårat stenförhör idag, 5 i vitsord  suck. sen kom hon med ett till förhör, helt oföberett ! dubbelsuck säger jag bara! skrev inget.  sen var resten av dagen rätt slö. när jag kom hem upptäckte jag en annons i en tidning om " Foto Airaksinen" ,  då kom jag plötsligt på att jag måste ringa dit om prao-plats. hon som tar hand om praoelever var inte där så blir tvungen att ringa imorgon igen. om jag inte får den blir det nog väldigt bråttom. fybara. ikväll händer inget tror jag, vet inte heller om vi har några läxor eftersom jag glömt alla böcker vi behöver imon i skolan. fattar inte hur jag kunde glömma det. men äh.  ha en bra fortsättning på kvällen alla ! :)

baby, i want you near me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0