tredje oktober

onsdagar är alltid jobbiga. hela sju timmar att kämpa sig igenom. fast klart man överlever. egentligen var skolan rätt tråkigt idag, men jag vill heller inte klaga så. idag på studiehandledning fick vi veta att praons deadline är nästa fredag, så det börjar väl bli dags att börja ringa runt för min del. väl hemma satt jag mig ner genast och började plugga, finskaprov imorgon som jag redan nämnt. har bara pluggat ord, även om det finns mer grejer jag borde plugga på. fast sen kom bror in till mig och bad mig komma ut en stund. egentligen ville jag inte eftersom jag borde plugga, men jag är bra på finska tyckte han så jag följde med. vi var ute säkert en timme och spelade pingis. tog en stund tills man kom igång, rätt länge sen vi spelade så. fast sen funka det och jag vann nästan en omgång :) annars idag tycker jag att jag har ätit så mycket så jag snart börjar spy. tycker man bara blir fet när man inte vill, men just när man vill går det inte alls ;o det är konstigt. men nu ska jag väl plugga lite till, annars klarar jag det inte. OCH måste duscha ikväll också, om dagarna vore lite längre skulle man hinna bättre ;/ lite långt inlägg men. jag tänkte lägga hit en bra låt idag, men hinner inte nu :) antingen imorgon eller i helgen ! pusshej ♥

kärleken har aldrig varit värst lätt
det har jag lärt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0