andraseptember -

jag är sjuk för flera. det är hemsk. igår var det fagerö, blev uppochner hela kvällen. var helt borta så minns inte ens vem jag snacka och inte snacka med igår. fuck it. jag lovar det var sista gången jag var nånstans där man måst shejka loss. ja, sånt är livet. inte alltid lätt. idag har jag försökt skriva klart min saga till modde, men har lite kvar. och sen har jag försökt läsa ut ondskan, gick inte så bra. men snart lyckas man väl. tänkte läsa ut den först och sen börja plugga till mopokorte, annars blir man helt förvirrad av att behöva läsa två saker. jag måste in till stan snart , måste köpa nåt jävla tyg till textilen. men nu orkar jag inte när jag är sjuk. NU ÄR MITT HUMÖR RÄTT BRA TROR JAG :D man har ju fått prata av sig med folk :)  jaja, ska väl int tjata mkt mer nu. gonatt sen ialf

it can only get better ,

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Tack tack! Ja, jag har målat det själv, det krävdes en del övning :P
kram kram

2007-09-03 @ 20:16:36
URL: http://mattlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0