femtondeseptember -

kom helt plötsligt på att jag inte skrivit något idag. hah.
jag har ialf inte hunnit med så värst mycket idag. städade när jag vakna, såg ut som ett bombnedslag i mitt rum, blev bättre ialf. sen pluggade jag i typ fem timmar, så tråkigt var det faktiskt inte. efter det har man väl mest suttit här, letat ny musik och trixat med photoshop. resultatet finns redan på bloggen. bror hjälpte mig lite, man kan lära sig lite varje helg sen till slut är man expert ;) jag har ju mina tankar. ska kanske plugga lite ikväll före jag lägger mig, sen vet jag inte. kolla svensson, svensson idag. länge sen man såg det. nu lyssnar jag på blond, kommer en hel massa bra musik där ! ja, det var väl allt för mig ikväll. gonatt.

you can't hurry love ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0